2012-09-21

LGS#29と第6回あみだでLO作り隊1日目

おはようございます^^
昨日から始まったCrop Partyの第6回あみだでLO作り隊。
予定が入っていたのでなかなか時間が取れず、完成が夜になってしまいました。
そんなわけで一日遅れで書いてます^^;

今回はLGS#29で作りました。


<Today's LO>

先月行った旅行先の近くにあったアスレチックでのまーちゃん。
こんな風に逆さになるのもあるんだけど…
大人は頭が当たりそうだよね。
なんだか体操選手みたい(笑)
森の中のアスレチックなだけあって心地よい汗をかくことができ、
最後に大浴場で汗を流し…さっぱり!!


時間がないのにアクリルやクラックルペイント塗ったりしたから
乾くまで待ち遠しかったり^^;
PPはそっちゃうし(涙)

星の部分はインク3色をちょっとずらして軽くグラデーション出してます。

今回はマステも登場。←少ない手持ちからちょっとだけ…




kimieさんキットに入っていたラブオンも使ってます♪



☆はアクリル塗って王冠のせてます。
中には何気にスタンプもしてあります。






後はメタルが多めかな。

後でジャーナルも書き込んでおかなくちゃ^^



今回のスケッチはこちらです。





ありがとうございました♪








 

11 件のコメント:

  1. You did an amazing job with the sketch! Love the use of paint and your stamping! Thanks so much for joining us at Let's Get Sketchy. You do such lovely work!

    返信削除
  2. くるみまま2012年9月21日 11:08

    これ、昨日CPにupされてるの見て、いいなーって思ったw
    緑と茶色の使われてる色合いが自然の緑の中に居るよ~って感じがする!
    マステも素敵♪

    この公園、旧隣市のトコかと思った^^;
    どこも似た感じなんだね

    返信削除
    返信
    1. ありがとう♪♪
      最初選んだPPが合わなくて。
      なんか自分で作ろうとか思ってやってみたんだけど、
      やっぱり難しいね。
      なかなか思うようにはいかない^^;
      でも、そう言ってもらえると嬉しいわ^^

      ここね、誰もいなかった(爆)
      ある意味穴場?
      だからのんびり自分たちのペースで進んでいけたから良かったよ。
      我が家はアスレチック好きだわ…笑

      削除
  3. love the paint and the mist, great masculine page! thanks for playing along with us at LGS!

    返信削除
  4. The paint is perfect! I also love how you placed the quote on the page. Thanks for playing along with LGS!

    返信削除
  5. The paint and stamping look great on your LO! Wonderful work! Thanks for joining the 29th Sketch Challenge at Let’s Get Sketchy!

    Kathleen
    Blog: Creo by Lady Katutz
    http://creobyladykatutz.blogspot.com/

    返信削除
  6. I love your misting and painting. Perfect techniques for this layout. Great job! Thanks for playing along this week at LGS!

    返信削除
  7. beautifully done, Thanks for playing along with LGS!

    返信削除
  8. Great layout - love the subtle stars in the background. Thanks so much for joining us this week at Let's Get Sketchy!

    返信削除
  9. fab paint in background.. great take on sketch and thanks for playing along at LGS

    返信削除
  10. love all the layers you achieved with the paint and stamps. Thanks for playing with us this week at LGS!

    返信削除