2013-01-20

初SB♪ Let's Get SketchyにChallenge


年末年始の挨拶もできないまま…
あっという間に1月も半月が過ぎてしまいました(^^;;

帰省組...しかも両実家へ帰省するのでバタバタでした。
大掃除もかなり時間がかかっちゃって...
普段から綺麗にしておかないとダメですね>_<


ようやく時間も出来 初SB!

<Today's LO>

まーちゃんの2歳の誕生日に撮ってもらった写真です。
こちら側で持っているおもちゃを「ちょーだい」ってしているところ^^

 
 
今回はLet's Get SketchyのChallenge2 Week2に参加です。
 
スケッチはこちら
 
 
 
ちょっとスケッチと違ってきちゃたけど、
リハビリということではOKかな(笑)
 
さて今年もボチボチ作り始めなくちゃ(写真は溜まる一方だもんね^^;)
 
 
 


7 件のコメント:

  1. really sweet layout, cute photos and pretty colors!! love the heart, thanks for joining us at lgs!

    返信削除
  2. Such a lovely layout for your cute photos! Love the colors, lace, and punch work! Thanks for joining us at LGS!

    返信削除
  3. I love the lacy elements of your page! Such adorable photos! Thanks so much for joining us at Let's Get Sketchy!

    返信削除
  4. Super cute layout! Love all the hearts and lace! The photos are precious! Thank you for playing along with us at LGS!

    返信削除
  5. lovely page, sweet photos, thanks for joining us at LGS!

    返信削除
  6. Lovely! Thanks for playing along with us at LGS!

    返信削除
  7. Adorable photos! Such a cute layout! Thanks for joining us at LGS :-)

    返信削除